čtvrtek 21. dubna 2016

Překvapeníí! ^^ + středa 20.4.2016

Yuki přijela v pondělí do Prahy! xDD
Bylo to opravdu překvapení, zrovna jsem se s profesorem na Dějepis rýpala ve století páry, když mi přišla zpráva, že bude v půl čtvrté na hlaváku xD
Na to odpoledne jsem měla plány.. spoustu plánů .. třeba napsat srazový článek a došít šaty ( když už jsem si geniálně opravila stroj.. ). Ale když já mám plány, tak jen v minimu případů jsou závislé na jiné osobě.. a kvůli vybraným lidem si je ráda přehodím na kterýkoliv jiný den :D ( šaty jsou odložené asi až na příští týden, až budu ve své posteli, tak je snad alespoň došpendlím.. )
Doma jsem ještě důkladně pročítala komentáře pod Yukiiným statusem.. kdyby náhodou někdo šel s námi. Toho kluka co chtěl jsem se docela bála xD Ale lidé jsou jako pavouci, více se bojí oni Vás, nežli Vy jich ..Dočetla jsem se, že se Yuki chce podívat do SAPY, raději jsem našla i spoje a mapy, protože připraveným štěstí přeje! ^^

Má lenost mi zakázala převléknout se, ten den jsem tedy byla v tom samém, v čem předchozí den na sraze. Jen bez paruky a prstenů xD Yuki si mně našla sama.. Šikovná holka! ^^
Nevím co se děje, ale nějaká vyšší síla mě neustála tlačí k lolití komunitě.. Na hlaváku jsem potkaly naše Dynamické Duo ! xD
Do Písnice jsme se dostaly snadno, s trochou paniky jde vše mnohem rychleji :D Někdy tam musím vzít mámu.. nemám peníze na jídlo xDD
Zjistila jsem spoustu nových a zajímavých věcí, třeba že existuje a hojně se používá ústřicová omáčka O.O A že se u nás prodává spoustu dobrých sladkých japonských věcí xDD S podivnou konzistencí xD
Mochii *_* Ani bych neřekla, že náplň jsou fazole O.O 


A kaštanový koláček xD
V sapě jsme byli docela dlouho. Netuším, kolik bylo, ale vím, že jsem navrhovala, že můžeme jít k nám, protože otec už doma určitě nebude O..O Ale k nám je to daleko.. přes desatero paneláků a několikatero polí xD Další směr byl tedy směr centrum a Náměstí Republiky! ^^
Chvilku jsme chodily po Palladiu .. nebyla jsem tam neskutečně dlouho a když jsem tam byla naposledy, tak jsem byla maličká xD
Yuki mi ukázala zajímavý obchod, kolem kterého jsem šla tisíckrát, ale dovnitř se nikdy nepodívala xD ( K-shop? tuším.. ) Mají tam kaštanové koláčky *o* Je to tak hrozně moc dobré! xD Musím tam jet znovu. D:
Následně mě pozvala na sushi.. poprvé v životě mě někdo někam pozval *-* ( kavárna pro slepce se nepočítá, stejně jsme onehdy hned odešli xD ) .. ale .. nikdy mně nikam nezvěte, už jen z důvodu, že jsem dítě a teď nemám žádnou šanci Vám to splatit. Snad jen pozvat vás k sobě domů na oběd, což se provádí těžce, pokud je tu otec .. ale bylo to úchvatné *__*
Nikdy jsem nejedla sushi, které bych si předem neudělala sama.Snad jen jednou, když jsme si s kamarádem dali souboj.. XD  ( a vyhrála jsem, roztekl se mu banán O..O )
Děkuji moc! ^^


To sushi bylo moc dobré *.*
Shh.. nikdo neví >:D
Druhý den jsem zjistila, že nás jedna dívka ze školy pozorovala na Masarykově nádraží.. stává se ..

Děkuji ti moc za všechno, díky Tobě jsem si to odpoledne moc užila a hlavně zjistila spoustu nových a zajímavých věcí! ^^ Díky moc :3

STŘEDA 20.4.2016 

Ani nevím, čím mě dnešek tak zaujal.. ale to datum OoO
4+16= 20 .. 20.20.20 epická náhoda.. naživo bych vám to předhodila s ujetým nadšením a přesvědčením xD Tu máte krátký popis zvláštních a šokujících událostí dnešního dne ..

7:05 - příchod do školy .. klid ticho a tma .. tak to má být ..
7:45 - odpočinek u radiátoru ... hluk světlo a lidé .. už zase ..
7:50 - Při důkladném pozorování stádečka zaznamenávám znepokojivou změnu... máme tady jednu ovečku navíc! OoO Zapínám mikinu a vydávám se podrobit nového člena stáda důkladnému křížovému výslechu. Jsem předseda, je to mým úkolem..
7:52 - Zaujímám skopovu pozornost, obrací se ke mně se slovy a výrazem .. Ty si to divné Lízátko? .. " Ne, jsem Shambi, předsedkyně třídy, měla by jsi to vědět, třídní Vás obvykle posílá za mnou, abych se postarala. " Ona: " Hmm, aha, já jsem za třídní ještě nebyla.." ( to se nám ve třídě objeví nový člověk a nikdo o něm nic neví? Pokud tedy pominu fakt, že to je cizí osoba, kterou by do školy nikdo pustit neměl a že ani není zapsaná v třídním výkazu O.o )
Už v ten moment mi nebyla sympatická, ani podle vzhledu ( no jo no, makeup a slimáčci na mne až takový dojem nedělají .. ), nicméně, nesuďme knihu podle obalu! ^^
" Máš ráda koně? " Ne..
" Sleduješ anime? " Ne..
" Nosíš ráda alternativní módu? " Ne..
"Čteš ráda?" Hmm, moc ne ..
" Co posloucháš? " Pop..
Poděkovala jsem a vrátila se ke svému topení.. kamarádky asi nebudeme :/
Nicméně, alespoň trošku rozvířila vody našich již ustálených pozic, dokud se do toho nemotám a jen je pozoruji, tak je to i zábavné. Někdy chci napsat knihu " Život stáda ovcí, aneb jak se rodí hierarchie " .
8:20 - probíhá čilá facebooková konverzace mezi mnou a jedním chlapcem. Den předtím jsme se nějakou náhodou společně ocitli u školní psycholožky, která z nás tahala vše možné. Později řešíme náš budoucí třídenní výlet do Karlštejna ..

9:10 - Píši test z biologie, zjišťuji, že mé zuby se špatně počítají, tudíž mám celou jednu otázku špatně.. ( zabavila mi zrcátko a poslepu se špatně rozeznávají jednotlivé zuby ._. )
10:00 - Probíhá čilá piškvorková bitva mezi mnou a mým spolusedícím na matiku. Je naštvaný. Naše souboje jsou dlouhé, sice mu vše zablokuji, ale nemám se k tomu, abych udělala nějaký výtězný tah. Po půl hodině vyhrávám a nechávám ho o samotě s jeho uraženým výrazem a rubikovou kostkou.
10:40 - Pozoruji novou ovci, odkládá si mobil do lavice -> to není moudré, stále neví, že když si ho dá na lavici, tak vzbudí méně podezření a všem to bude stejně jedno. Budu jí to muset naučit, jinak ohrozí i okolí .. 
11:00 - Na tvrdo se uchyluji ke svému novému nejlepšímu kamarádovi. Neuteče a jeho teplotu si mohu nastavit jak chci, navíc neodmlouvá a zbytečně se mě nedotýká.. Ideální životní partner! xD Doma ho mám dokonce s lepším výkonem a navíc na mě nevolají blázni v tílku, ať to topení stáhnu :D ideální ...

- Podvečer - 
Ách, po dvou týdnech jsem si konečně dojela pro svojí milovanou holčičku !! ^^ Výlet se nám trapet protáhl, měla jsem hlídat výjezdy na dálnici, ale než jsme vůbec vyjeli z Prahy, tak jsem spala.Probudila mě až matka hystericky mlátící mapou o mojí hlavu. Prý proč spím.. proč asi xD 
Chovatelka mi jí nakryla špatným samcem.. navíc stále nemám jeho papíry v ruce. V lepším případě je to holandský import, v tom horším je z moravské chovatelské stanice :/ Tak uvidíme, snad mi ta linie zůstala taková, jaká měla :)  

* tímto časovou osu přesouvám na dnešek ( 21.4.2016 ) *  
7:40- 14:20 - Po včerejší lekci z japonštiny důkladně využívám svých nových schopností. Cíleně vyhledávám všechny možné otaku a přidávám za jejich jména koncovku -chan ... Zjišťuji, že tu koncovku nemá rád opravdu nikdo.. ale .. proč ? O.O Chodím tedy od člověka k člověku a soustavně je prudím svým .. Bára chaaan?? Vali chaan?? Želbohu zjišťuji, že všichni sledují můj profil na facebooku .. nikomu nová přezdívka neunikla ._. Snad jen pár nezasvědceným .. 

Odpoledne jsem šla obhlížet místo na piknik. Léčebna je veliká, zjistila jsem, že o jedné části jsem ani nevěděla xDD Jenže je tam jeden veliký problém. Ono místa je tam opravdu dost, ale všechny travnaté plochy jsou ohraničené obruvníky, cestičkami a různými silničkami. Ve výsledku se prostor opticky dost zmenší a je těžké najít nějaký souvislý povrch :/ Ale mohlo to být horší, dají se najít i hezké prostory. Menší, ale pořád dostatečné :) 
Nedám si pokoj..

Tím asi skončím. Původně to měly být dva články, ale vím, že bych ho nenapsala, takže to tu máte pěkně v jednom pomíchaném a chaotickém balení. 
Děkuji za pozornost a kdyby se někdo nudil, tak tu máte odkaz na můj ask! ^^ -> Shambi Sparkle 
Shambi

2 komentáře:

  1. Kájo!!! :D Co ty fotky? :DDD Internety nemusí znám můj divný vysmátý ksichtík! :D
    Jestli tu maturitu zítra zvládnu, tak hlavně díky tobě ♥ Pondělní spontánní výprava do prahy dopadla lépe, než jsem očekávala ♥♫ Ráda si s tebou sushi i SAPu někdy zopakuju. Už mi dochází Mochi :D Budu muset nakoupit další zásoby. Vzpomněla jsem si, jak jsi mi vyprávěla o mailu o krytí křečků a musím se tomu zase smát XD Připomínáš mi mou stejně prdlou kamarádku! Těším se na další článek :3 Moc hezky se mi to čte. Vždycky, i když je to třeba i delší to čtu jedním dechem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem prdlá, jen nekamarádím s emailem xD Dá li bůh, tak se s Pet-chan nikdy nepotkáme, nebo alespoň zapomene xD
      Výlet zopakujeme měsíc poté, co mě zaměstná místní hřbitovní správa a na to se těš ! >:D To pondělí bylo super, někdy se seberu a přijedu prozměnu tam k vám. Nemusí pořád všichni jezdit jen sem :d
      Jsem ráda, že alespoň někdo dokáže mé věci číst souvisle. Já když po sobě něco čtu, nejraději bych vylétla z kůže a celé to přepsala xD Kdyby to fotky nebyli tak sladké, tak je sem ani nedám :3
      Oh a gratuluji k úspěšnému zvládnutí první části maturity! ^^
      Díky moc! ^-^

      Vymazat