sobota 10. září 2016

Creepers - Boxopening!

Pěkné dopoledne! <3 
Dnes jen krátce a stručně, spíše fotkami. Od poloviny Srpna jsem měla na aliexpressu objednané creepersky do školy, máma se překvapivě nabídla, že mi boty zafinancuje. *__* A včera dorazily! Bylo to překvapivě rychlé, na cestě nebyli ani měsíc. :D 
A teď už k fotkám. ^^ ( omlouvám se za mobilní kvalitu, mám ve foťáku problémy s baterkou, nechtěla se nabít. :/ ) 




Výška platforem ... konečně dosáhnu nahoru do skříňky! ^~^

Takové pytlíky jsem viděla poprvé v životě... ale je to praktická věc! :'D
K závěru bych ráda napsala něco o včera. 
Byli jsme na koncertě Divokého Billa ... neptejte se, šli jsme tam jen kvůli jídlu, jelikož to byl firemní koncert mého táty, lístky jsme dostali zdarma a za jídlo se neplatilo. :'D 
Cestou domů nás táta vzal na jeho každonoční objížďky Prahou. Je Otekář/dispečer ( netuším, jak se to píše ), jezdí Prahou a kontroluje zaměstnance pražských služeb ( pro nepražáky to jsou popeláři, zametači, sypači apod... apod..). 
Praha v noci je naprosto PŘÍŠERNÉ místo. Na periferii to je celkem OK, ale v centru? Děs a hrůza >..< Policisté se převlékají za zametače jen proto, aby mohli chytat dealery drog ( a že jich tam je! ), opilé šestnácky všude možně, spoustu mladých lidí pod vlivem všeho možného, lavičky nacpané bezdomovci. Na druhou stranu, Pražský hrad je v noci přenádherný. <3 Škoda, že lidé jsou takoví, jací jsou. :/ 
Ode mě prozatím vše, přeji pěkný zbytek teplých dnů! :3 
Shambii

Žádné komentáře:

Okomentovat