neděle 21. srpna 2016

Jde se sportovat, prázdniny 2k16

Pěkné deštivé odpoledne! ^-^
Po delší době, nyní ke konci prázdnin bych se vám ráda opět ozvala a to z jediného důvodu. Včera jsem vyměnila účast na Victorian Catherine Pikniku za zkoušení sportovního koně! *_* 

Od září zřejmě začnu jezdit pár sportovních koníků. Valáška A1/1 ( pro neznalce to jsou koně dostiháci ) a sportovní kobylku ( žel jméno ani plemeno netuším, vím jen, že je to rozkošná menší šimla >__< ). Oba dva jsou ustájeni v ústeckém kraji, kousek od Litoměřic, navíc budu o krůček blíže k Yuki >:D. 
O celém vývoji událostí budu psát až bude po všem a vše bude jisté. :) Každopádně jsem chtěla jezdit drezuru a posunouti se na trochu vyšší úroveň, ale oba koníci jsou spíše do skoků ( a kobylka do vyšších parkurů ), tudíž je to prý na mně, jak se rozhodnu... :D 

Stáj je to pěkná, útulná, menší s hezkým zázemím, jedině mě dosti vyděsilo, že hodnota sedel se pohybuje od 30 000 do 60 000Kč. Tak drahá sedla jsem neviděla ani zdálky a včera jsem měla první možnost si do něčeho takového sednout. O.O 
Prozatím mi byl propůjčen hnědý valášek Hrom. Není tak velký, jak jsem se původně domnívala, ale to je jen dobře! xD Má nějakých 155cm v kohoutku, což je pro mne ok. :) Nemohu říci, že je nepohodlný, ale není to poník mno... xD V klusu jsem měla co dělat, abych zůstala sedět, přiježděný je skvěle, jemný na pobídky, hezky se ohýbá, sice je trochu tlačivější, avšak naštěstí žádná pomalá lemra. *-* Kolektiv není špatný, jsou to holky z vesnice, žádné pražské nandy, snad tedy zapadnu, na vesničany jsem zvyklá a mám je raději nežli pražáky. :D
Fotky mám asi tři, jsou focené mámou a není na nich skoro nic vidět. Snad brzy budu mít lepší. :)


Prázdniny

První dva týdny prázdnin jsem byla s rodiči a kamarády v Itálii. Bylo to super, potřebovala jsem si pořádně zaplavat! ^^ 
Zbytek prázdnin jsem trávila ( a stále trávím ) u našich koníků, většinou spíše prací. Jsem tam denně, jezdíme max. 2x do týdne, abych Ferdu zbytečně nepřepínala. Máme za sebou prvních pár úspěchů ( třeba první vyjížďku jen na ohlávce <3 ), prozatím snad žádný karambol. Na skocích se po delší době opět projevil a létal i s nákladem mého formátu jako profík. :3 
Abych vám vynahradila absenci fotek sportovních koníků, mám tu pro vás alespoň naše fotky focené v mlze. Brzy budou nové, kamarádka si založila portfolium na facebooku a potřebuje fotky, tudíž jsme fotily téměř každý den a některé se moc povedly! :) 
Na lolitu o prázdninách bohužel nemám čas, neměla jsem ji na sobě ani jednou. :( Už teď se však můžete těšit na zářijové boxopeningy, jelikož jsem si objednala nějaké cute oblečení do školy. :3 ( neměla jsem v čem chodit a nové boty byli nutností >.< ) 
Zatím tedy sbohem a užívejte toho posledního týdne! ^^ 
Shambi (^._.^)
P.S.: Začala jsem se pomalu vracet ke kreslení, kdyby někdo chtěl, tu je odkaz na můj DA. > DeviantArt Shambi Sparkle < Malá ukázka níže. ( Marikoo :3 )






5 komentářů:

  1. Ó, Tvé prázdniny zní jako správné prázdniny - nabyté plány, které Ti dělají radost, a ještě k tomu se v tom, co Tě baví, nějakým způsobem zlepšuješ ^^ To platí i pro koně i pro kreslení, Tvé nové obrázky mě překvapily!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, jsi rychlík. :D
      Zlepšovat se snažím, jen u koní mám v systému chybu - jednu díru zalátáš a druhá se objeví ( aneb jak jsme dnes úspěšně lámali překážky... ), ale není důvod to vzdávat a vše se dá nějak "udělat".^^
      Děkuji moc, na ten DA odkaz jsem si vzpomněla vlastně jen díky Tobě, jelikož jsi jeden z posledních čtenářů, který tento polomrtvý blog navštěvují. ^-^
      Snad se brzy uvidíme! :3

      Vymazat
    2. Btw. O té pochvale na zpovědnici jsi prý již slyšela, holt Yuki byla rychlejší. ( protekntokrát ˘^˘ )

      Vymazat
    3. Ano, myslím, že je důležité mít něco, co tě baví a jít si zatím ^^ To je dobře, jinak bych na Tvůj DA zapomněla, ale blog stále sleduji :) Jen Tvou francouzštinu na DA bych v několika místech opravila... pokud ty chyby nejsou záměr >.<
      Jo, Yuki mi kvůli tomu dokonce volala, tak jsem byla překvapená dvojitě(že mi Yuki volá a pak ten důvod >///<)

      Vymazat
    4. O mé francouzštině si promluvíme v soukromí, upřímně teď flákám všechny jazyky, včetně češtiny. :D Mě takto děsila na jaře... jsem zvyklá, že se něco vážného děje, když mi někdo volá. xD Určitě chtěla vyhrát náš závod. ˘^˘

      Vymazat