úterý 10. května 2016

Výlet tří alchymistů, Pražák poznává Prahu ..

Přeji krásný slunečný podvečer! ^^
Je to pár minut,co jsem se zasekla ... vykoupaná v pyžamu jsem stála na balkoně a slyšela děti, jak si hrají a dovádějí.. bude osm a venku je pořád světlo.. 
Pozastavme se teď nad podstatou existence. Pozorujíc smaragdové pole topící se v prudké barvě zapadajícího slunce. S teplým vánkem hladícím moji mokrou šíji a s tím krásným pocitem, že vše je možná tak jak má.. anebo není? Kdo ví .. 
Ale zrovna teď je venku takové ideální počasí, vzala bych si něco přes hlavu proti slunci a s chutí si vyrazila.. nu což, nemohu. Ten článek byste totiž už nikdy nedostali xDD
Btw, omlouvám se za styl psaní ( a celkově za projev jako takový ). Byla jsem spolužačkou upuštěna na zem a s mojí šikovností jsem spadla na hlavu .. Mám pocit, jako by celý můj duch byl v jakémsi želé a opravdu nevymyslím nic kloudného .. a všechno mi trvá dlouho xDD nebo si to jen namlouvám a ve skutečnosti to takové vždy bylo xDD


Lucii, Luci je tu! ^^  

To že v pondělí přijede Luci jsem vám předestřela již dříve, ne? ^^
A vskutku přijela! xD  Ze školy jsem se pokusila vypadnout co nejdříve.. ne že bych byla nervózní .. * byla - Váš práskač * Má škola je velmi strategické místo. Nejen že je podle postavená tak, aby studenty donutila k pohybu ( vysoká úzká budova, systém hodin 1. hodina tělocvik přízemí, další hodina 4.patro, skříňky na druhé straně školy, než je tělocvična .. ) , navíc je mezi autobusovými zastávkami, které mají naprosto opačný směr, u metra C a B a s přímými spoji na nádraží .. protentokrát jsem využila metro C! :D nezajímavé, že? Já vím .. 
Sraz byl pod koněm.. dlouho jsem žila ve zmýlení, že je to klisna. Není. Je to hřebec ( hřebec, ne valach - není vykastrovaný ). Můj outfit pro dnešní den byl takový.. no .. školní. Měla jsem tělák a nestihla bych se převléci, navíc byla zima a já si našla nové útočiště v Hell Bunny mikině .. musela jsem se pochlubit >:D Stála jsem tedy pod koněm, s kapucou co nejvíce do očí. Kdyby mě náhodou více osvítilo slunce, nebo nějaký náhodný kolemjdoucí. 
V metru poslední dobou často narážím na příslušníky armády ČR. Dnes jsem se jich opravdu bála a hodně rozklepaně jsem kolem nich prošla. Není to tak dlouho, co jsem četla návod, jak poznat teroristu. Volné černé oblečení ( v mém případě XL černá mikina, které sotva dosáhnu na konce rukávů.. jak může být někdo tak veliký? O.O ), šouravá chůze, nebývá vidět co mají v ruce, často mají kapucu, nebo jinak zakrytý obličej... Doufala jsem, že je přesvědčí má sukně. Na pokraji slz a nervového zhroucení jsem kolem nich prošla! yay! xD Asi to dělala i ta ouška na kapuce mikiny.. 
Pod koněm jsem byla na obvyklé úrovni své nervozity. Přeci jen, Luci jsem viděla jen jednou v životě a Iri.. no.. Iri xD Občas přemýšlím, že ta panika není tak špatná, udržuje vás v naprosté bdělosti xD 
Stihla jsem to dříve a čekala jsem. Holky vyšly z metra a já se tak neskutečně lekla! OoO Byly nádherné *-* Začala jsem litovat, že jsem si prostě nenapsala omluvenku na tělocvik a nějak lépe nedodělala svůj outfit, tak ošklivé káčátko vedle nich nemohlo chodit T_T Alespoň jsem nejmenší a mohla jsem jít schovaná vzadu xD 
Sladká Luci *-*
 
A já, proč existuji? xD ( Fotka od Iri )

Z Luci jsem si udělala svého testera. Dostala jeden můj doubleclip ( který byl i zhodnocen -> už vím, co příště udělat jinak tak snad to bude lepší :) ) , dodělávala jsem ho na francouzštině a moji spolužáci měli celkem ujímaní z toho, že někdo v dnešní době šije xD Nicméně, dostala jsem od ní malého stříbrného koníka jako přívěsek *__* Teď visí u toho mého, seženu mu vlastní řetízek a postnu vám ho sem :3 Moc děkuji! ^^ Iri mi darovala sojové mléko.. hmm.. proč mé mléko chutná úplně jinak ? xD Tohle je moc dobré, lepší než to mé a takové sladké O.O A vím, kde ho koupit! >:D Díky! xD

Protože Pražák nikdy po Praze nechodí .. 

Na Václavském náměstí se vyznám jen zhruba... zatím jsem si vystačila. Sice jsem netušila, že tam jezdí tramvaj ale.. ok xD 
Krásná zahrádka.. tam nahoře bych chtěla bydlet *-*

Iri nás vzala na Letnou do kavárny Alchymista ( tu přidávám odkaz na jejich fb stránku, kdyby se někdo chtěl podívat .. >Cukrárna Alchymista< ) . O té cukrárně/kavárně jsem jednou už četla, projížděla jsem jejich stránku a koukala do recenzí. Někdo říkal, jak je to tam skvělé, někdo moc nechválil.. tak nevím. Mě se tam ale líbilo moc! *-* Vím, že tam byli kladné ohlasy na jejich zahrádku, když jsme přicházely, žádnou jsem neviděla. Projdete tu kavárničku a ocitnete se ve famózní zahradě.. byla vskutku úchvatná! *__* Tedy, do chvíle, než jsem přišla a pobořila jim stromy.. ehm.. Každopádně mají roztomilého sluhu, to se popřít nedá.. A moc dobrou limonádu :D
Stůl z Lordova pohledu ..
 
A z mého..

Iri si na chvíli půjčila můj mobil, že se potřebuje kouknout do mailu.. ne že bych měla infarkt co najde. *ano, měla.. - Váš Práskač* Ty nejvíce soukromé a nejhorší věci obvykle hledám ve škole a pokud větřím, že by se můj mobil někomu dostal do ruky, vše pozavírám.. 

Jeli jsme tramvají. Byla jsem zmatená.. silně zmatená.. myslela jsem, že vím kde jsem, ale najedou jsem to nevěděla xD Určitě to jsou jen dvě souběžné a navzájem si podobné ulice.. 
Nejsmutnější problém.. když se chci koukat na roztomilé lidi, tak to nejde dělat nenápadně. Luci je vysoká od přírody, ty podpatky mi moc šancí nepřidají.. a Iri jsem se nenápadně už pozorovat naučila, s tím takový problém nebyl xD Příště si vezmu nějaké vyšší boty, abych měla alespoň těch 165cm a při pohledu na Luci si nemusela stínit zrak.. a přitom je to tak roztomilé :3 
Tramvají jsme dojeli do Palladia ( kde jsem byla tak třikrát za život xD ) a obešli místi bižuterie a hračky :3 Nejsem nakupovací člověk, ale jsem štastná, když za vámi mohu chodit a koukat xD A opravdu jsem štastná i když se tak netvářím.. obvykle mívám silně neutrální a flegmatický výraz.. ale jsem spokojená :D Takže mě v obchodech prosím jen nechtě tiše chodit za vámi, děkuji xD 
A z Palladia do K-Shopu pro sojové mléko! xD Někde si opatřím drobné, platit pár korun kartou je unavující a už kvůli těm prodavačům od toho obvykle odstupuji .. 
Kdo by to byl řekl, že z Náměstí Republiky se dá dojít až na Staromák a vlastně to není tak daleko? :D Šli jsme hledat nějaké lolity.. Lolita, Lord a šmudla xD Spokojený šmudla.. podotýkám .. příště se polepším, slibuji .. 
Je mi ctí stát po boku někoho takového. Sice to tak občas nevypadá, ale myslím, že víš své..




Na Staromáku jsme se usadily na lavičky pod stinné koruny stromů. To místo je moc pěkné, odejmula bych ten asfalt a lavičky, oplotila to a udělala tam výběh pro koně :3 
Seděli jsme asi půl hodinky, takový ten krásný odpočinek, kdy na Vás začne padat dřímota ( ale jste stejně v pozoru, protože pracovník Pražských Služeb má nebezpečně vyhlížející vozík a koště ). 
Nuže, už byl podvečer a čas vydat se směr hlavní nádraží ( tam se také dá dojít pěšky?? O.o ) 
Všichni už tací lehce rozbolavělí ( já stále stejně spokojená xD ). Doprovodili jsme Luci na Hlavák, pohrála jsem si s vlakem, zamávali jsme a byl konec .. tedy .. skoro .. ještě jsem dostala sluchátky přes hlavu xD 
Photo by Luci! xD Udělám z Tebe známou fotografku :D

 Jak jsem dojela domů bez křiku

Domů jsem jela přes naše krásné pole, tak jako vždy.. Vrátila jsem se těsně před čtvrt na devět a .. nikdo mi neřekl, že jsem přijela pozdě O.o
Hned ve dveřích do mě trošku trklo. V obýváku seděl táta. Ani jsem nevěděla, že se vrátí. A dokonce jsem dostala večeři.. něco mi tu nehraje, jsou až moc hodní O..O
Byla jsem už trošku mrtvá, najedla jsem se a chvíli jentak ležela v posteli. Pak jsem chvilku panikařila, že nemám ten kilometrový úkol z matiky který jsem nakonec dodělávala ve škole a .. otec mi dovolil koukat se na Hannibala O.O Obvykle od mámy dostávám poučky jako.. pokud se začne rozčilovat, uteč... když na tebe křičí, tvař se provinile .. když ti řekne, že máš jít spát, tak zalez a dělej, že spíš. Když ti na to nepřijde, tak si u sebe v pokoji buď vzhůru klidně do rána, to je mi fuk .. 
A on mě nechal před půlnocí koukat na film plný násilí a nehnal mě do postele.. je to prostě divné.. očekávám bouři, tak uvidíme.. 
 Každopádně kolem půlnoci, když už jsem byla v tom krásném blaženém a polospícím pocitu mi začal vibrovat telefon .. ách -_-" Nerada odbývám lidi, ale chci svých 5 hodin spánku! Na Ferida jsem se koukla ráno, je to pěkné na probuzení xD A proč vám to sem vlastně nedat? .. Když už toho mám plný facebook ..





 A málem bych zapomněla na svojí holčičku..

Narodilo se nám 9 křečíků! ^^ A zbyli 4 .. dva jsem pohřbila a zbytek matka snědla.. asi .. 
Každopádně po fb zátazích mám zájemce na 3 křečky a jedna zájemkyně je dokonce lolita! :D  

Den po narození
Aktuálně ze včera 
 
 Dnes už vás tedy propustím ze svých spárů, původně jsem měla ještě jeden článek, ale ten se publikace dočká někdy ve dnech budoucích :) 
Holkám moc děkuji za další super den a těším se, až se znovu uvidíme! ^^
Zatím tedy dobrou noc ! ^-^ 
Shambi
 * Snad jsem tedy na nic nezapomněla O.O *

4 komentáře:

  1. "Výlet tří alchymistů" :D Je vtipné číst o něčem, čeho jsem byla svědkem (...naopak některé z částí, kterých jsem svědkem nebyla zní místy strašidelně...Ačkoliv třeba to s typickým vzezřením teroristy mě pobavilo vzhledem k tomu, že i s tou kapucou k němu máš daleko. Tím spíš, že je ta kapuca roztomilá, koukají ti z pod ní dlouhé vlasy a máš pod mikinou nadýchané šaty)

    Jsem ráda, že sis pondělí taky užila ^^ Trošku jsem se bála, vzhledem k tomu, že tvá zamlklost a nenápadnost byla větší, než když jsme se viděly minule, a jak jsi šla vzadu, měla jsem tendenci se ohlížet, jestli ses někde nezapomněla >.<"

    Konečně má někdo zájem o tvé křečky! :D Zatím teda koukám vypadají pořád stejně.
    (Mimochodem u toho webu cukrárny máš chybný odkaz a záměr to předpokládám nebyl)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, pardon, odkaz už jsem opravila xD Není chytré psát článek a mezitím projíždět taobao :D
      Náhodou, vypadala jsem celkem nebezpečně xD Nadýchanou sukni mi mikina podusila a mé dlouhé vlasy o to více maskovaly moji identitu -> co kdybych se tam najednou odpálila >:D
      Jsem spokojená jako tichý pozorovatel, když se dostanu do nějaké hlučnější společnosti, tak se občas ukážu, ale obzvláště poslední dobou se snažím co nejvíce krotit :) A když se zapomenu, tak se obvykle zase najdu :D Pokud ne.. tak ne, nikdo si nevšimne xD
      Křečci rostou hrozně rychle, na první fotce jsou o trošku větší než můj nehet, měkoučcí a růžovoučcí a na té druhé už jsou větší než polovina mého prstu, baculatí, strakatí a mají jemňoučké chloupky :3
      Moc děkuji za komentář a těším se, až se v červnu uvidíme! ^-^

      Vymazat
  2. Přečti si cos napsala u těch křečků =DD ,,2 jsem pohřbila a zbytek snědka" =DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Špatně jsem si ohlídala podmět xD Nevadí, opravím xD
      Díky za připomínku! .)

      Vymazat