pondělí 11. dubna 2016

Položky z wish listu pomalu mizí ^-^

Zdravím a přeji krásný večer! ^^
Wohou, k položkám z mého wish listu pomalu přibývá označení splněno. Jen tento týden jsem si splnila/splním hned dvě položky!! Jedna je čistě lolití a ta druhá je celoživotně zasahující .. tak uvidíme, snad budu tak nadšená, jak doufám O.O 

Dnes se mi podařilo kompletně rozsekat svůj šicí stroj. Jak? To opravdu netuším xDD Každopádně je to uprostřed období, kdy jsem se odhodlala došít své zelené šaty. Už jsou skoro připravené, ale nevypadá to, že budou do konce dubna hotové. 
V průběhu hrabání se ve stroji ( který jsem si zapomněla vyndat z elektřiny -_-) jsem si všimla svých kleští v ruce a dohrabkala se až ke ketlování. OoO 
Staroušek můj :'3

Čímž se mi plní další položka z wishlistu "doubleclip" yaay xD 
Zatím je jednoduchý, k šatům mám naplánovaný trapet složitější :) mašličky nejsou napevno, abych s ním mohla všemožně šachovat. 



Barvy trapet zkreslují. Má takřka čistě bílé perličky.

Ve středu máme focení a třídní schůzky. Focení je bezproblému, oblečení mám už poskládané a nevidím žádný problém alee.. TŘÍDNÍ SCHŮZKY :OO ... Teď mám zrovna své loserské období. Jinými slovy .. propadám z chemie a hudebky -__-". Navíc si jedna z profesorek po půl roce všimla, že jí pravidelně každé úterý usínám na hodině a když už nespím, tak stejně nedávám pozor a nedělám co mám. Občas mě bere jako takového zmateného retardu :'D Příkladem .. oznamuje stránku v učebnici.. beru pracovní sešit a hledám tu stránku .. přijde, zarazí mojí ruku, zavře mi pracovní sešit, podá učebnici a připomíná mi jakážeto stránka .-.  A jen mě, ne všeobecně na třídu .. heh ..
Víkendová


Tento týden bude zřejmě ještě zajímavý, na plánu mám více věcí a určitě se ozvu! ^^
Zatím dobrou noc a sladké sny :3
Shambi 
Oh a ještě Vám sem chci hodit svůj odkaz na ask.. ptejte se, je to zábavné xDD
>> Shambi Sparkle <<  

Žádné komentáře:

Okomentovat