čtvrtek 17. března 2016

Bůh chce, abych šila !! xD

Zdravím ^^ 
Dnes mám velmi dobrou náladu i přestože jsem se dostala do několika konfliktů xD Ale to není podstatné, stalo se přemnoho věcí, které mi jasně řekli, že si pauzu od šití nemám dávat xD

1.)

Mám v plánu ušít si nové kalhoty/bloomers podle střihu ,který jsem nikdy neměla v ruce, natož abych věděla, jak kde co ustřihnout, aby mi seděly. Nejenže se mi ten střih relativně povedl a tváří se, jako by mi mohl sedět, navíc jsem získala látku zadarmo! xD Chci si je ušít nejdříve v obyčejné verzi do které vrazím co nejméně peněz, napodruhé už budu vědět co a jak a budu si moci dovolit investovat. Ty první tedy budu schovávat pod sukni ( protože ani ta látka není nic moc ) a ty druhé budu mít na obyčejné nošení ^^ . Co si budeme povídat, jaro se blíží a s ním i zvyšující se teplota. Želbohu nemám tolik šatů, abych je mohla nosit každý den a myslím, že pohodlné kalhoty budou příjemnou změnou :)

2.) Znáte mé přísloví " Chudoba přináší vynalézavost " ? 

Byla jsem v naší místní hrabárně. Je čtvrtek a kilo oblečení mají jen za třicet korun. xD Vyhrabkala jsem pár pěkných kousků. Dvě halenky ( jedna je mi velká a poputuje na burzu, nemohla jsem ji tam nechat *-* ) , tmavě modrou sukni, kterou budu dávat přes svoji bílou podkladovou a takový cute cardigan. *-* ( který mi je také lehce volný -_- ) 
No, jak jsme hrabaly, narazily jsme na cosi velkého a tmavě zeleného co býváválo přehozem přes postel. Je to relativně lehká látka ( měla jsem plnou tašku oblečení a platila asi čtyřicet korun ) a navíc má volán O.O Není to tak dlouho, co jsem narazila na pěkný střih jsk, podle kterého bych si je moc ráda ušila v barvě vínová x béžová, ale jaksi scházejí ty finance a tohle je dobrá šance, jak si ten střih ozkouším. Je to úchvatné.. tolik látky za tak málo, ty šaty by se mi tam vešly snad i dvakrát xDD Jediné, co mne mrzí je barva. Na dením světle je ucházející, ale opravdu nemám ráda tmavě zelenou, obzvláště v tomto odstínu. Nemám ji s čím ladit a navíc mi nesluší. Myslím, že ty šaty unosím, uvidíme, přinejhorším znám člověka, kterému bych je darovala xD ( moje sestra se hlásila se slovy ,že je to úchvatná látka, ať jí ty šaty dám.. jen si jaksi nedokáži představit, jak bych nacpala její.. eeh poprsí do kteréhokoliv střihu... )
Uvidíme, příští týden bych si mohla dovézt domů stroj, abych za ním nejezdila přes celou Prahu a třeba to i do konce měsíce stihnu ^^
Je snadno pochopitelný i přestože je ve francouzštině *-*
  zdroj střihu : ZDE Když to tak čtu, tak ta slečna píše, že je střih ve španělštině. Já tam tedy vidím francouzštinu O.o Anebo jsem v ní už tak špatná, že jí ani nepoznám.. xD
Kdyby ta látka neměla začištěný volán, tak ji tam nechám xD

Můj maličký ničitel střihů :3

3.)

Umm, z té nové sukně se mi podařilo složit outfit. Hodně obyčejný, nejsem s ním tak spokojená jak bych chtěla, ale je natolik slušný, abych v něm alespoň ven vyšla. ^^ Ty boty ho zvedají o level výše xDD  
S mámou jsme šly do Alberta. Chtěla jsem jít někam v lolitě a ozkoušet ten nový outfit, se kterým se chystám zítra do školy. Když jsem tam chaoticky pobíhala a hledala si něco k svačině, tak mne zastavila jakási paní a řekla mi, že mi to hrozně sluší *-* Maminka to utla větou " Dobrý způsob jak mé dceři podrbat ego " -_- lol .. 

Navíc mi k tomu ladí má tmavě modrá mašlička od Mitsu *-*

Umm a odrůstá mi patka T_T

I s novou halenkou a sukní :3 

V neděli se chystám na literární sraz. Svoji postavu už mám vybranou a domyšlenou. Nechte se překvapit, s čím vystoupím xD S jednou dívkou jsem domluvená na "twinnování" . Máme sice tu samou postavu, ale každá z nás ji vnímá jiným směrem.. snad se to odrazí a okolí nás ( tedy hlavně mne ) pozná ^^ 
Výběr knihy byl náročný! xD Ve své knihovně mám jen nepublikovatelné knihy. Pohled mi sklouzával k Bibli ( avšak doma mám jen nový zákon >-< ) , Koránu a Hororům na dobrou noc.. Nakonec jsem skončila u Mlčení Jehňátek .. upřímně doufám, že se na mne nedostane slovo xD
Nu, to je zatím snad vše, nás notebook se v posledních dnech tváří jako by byl již zčásti za zanitem. Doufám, že vydrží, pokud ne, tak sem nebudu mít přístup a psát články o_o Na druhou stranu alespoň nebudu mít možnost dělat zadané úlohy z matiky xD
Zatím se tedy mějte a znovu se ozvu zřejmě někdy po sraze ^^
Shambi

5 komentářů:

  1. Wuhuuuu *w* děkuji za tip na střih. Také ho musím zkusit! Vypadá dobře. Awww modrááá *w* zrovna ten krásný tmavý odstín! Jsi šikovná a líbí se mi, jakým jdeš směrem ♥ Zkus příště na halenku nějakou tmavě modrou brož nebo nějaké perličky v téže barvě, Je tam té modré oproti bílé málo, ale i tak se mi ta kombinace moc líbí. Vytvořila jsem kdysi něco podobně barevného XD Pro inspiraci :) Třeba ti to pomůže
    http://4.bp.blogspot.com/-g1Goy_fGmtw/VCwpZ7nRXxI/AAAAAAAAFeY/v2rpTUzoN7k/s1600/MTXX_20141001_181848.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš to moc pěkné *-* Já potřebuji nějaké obyčejnější outfity a většina mých věcí mi to nedovoluje xD Přemýšlela jsem stejně, ta modrá mi tam chybí, želbohu nemám doma nic v této barvě, jen tu brož od Mitsu, kterou jsem měla ve vlasech. ( aneb jak si přidělat mašličku s brožovým můstkem do vlasů .. xD )
      Tu modrou zbožňuji, jenže mi nesluší >-<
      Děkuji moc za vše ^^

      Vymazat
  2. Francouzštinu jsi poznala správně :D (a koukám, že i slečna se na blogu potom opravila) "Maličký ničitel střihů" je roztomilý :3 Jen mi pak došlo, že s osmi kily vlastně nebude zas tak maličký, jak vypadá na fotce :D

    Tvé úlovky vypadají super!*__* A tvá underskirt taky, kdybych tu modrou sukni viděla samotnou, asi by mě nenapadlo, že by šla nosit k lolitě. Připomínáš mi, že už dýl chci navštívit místní sekáč, ale vidina toho nenechat si ujet vlak a být dřív doma je vždy lákavější, tak jsem to ještě neudělala >.<""

    OdpovědětVymazat
  3. Teď jsme se do toho trapet zamotaly -> Ptala jsem se dívky, která má španělštinu a ta mi řekla, že to španělština je .. ale já jsem si myslela, že není a vida, nejsem jediná :D
    On maličký vskutku není, ale děkujme bohu, stále je menší nežli já XD Ta sukně mě uhodila do očí, pokud pomineme fakt, že mi je obludně veliká, tak jsem ráda, že jsem ji našla *-* Nedivím se, že si nechceš nechat ujet vlak, všechno tam máte tak složité xD
    Moc děkuji za komentář ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U-Určitě máme pravdu my >.<" Navíc tomuhle relativně rozumím, snad nejsou španělština a francouzština tak podobné, aby stačilo umět jeden jazyk a tím bez problému rozumět i tomu druhému :D
      Ale pořád máš výhodu: Můžeš si oblečení, které je ti velké, sama přešít ^^

      Vymazat