středa 24. února 2016

První den Alenkou ^^

Zdravím ^-^
Dnes jsem si poprvé vyšla ve své Alence a je tu hned pár důvodů ,proč jsem to nechávala zrovna na dnešek..
1.) Byla jsem příliš lenivá..
2.) Neměla jsem dodělaný headdress
3.) Nemohla jsem najít žádné slušné boty o..o 
4.) Neustále byla zima >_<
5.) Ten nejdůležitější .. chtěla jsem si ji vzít první den co budu mít střiženou patku ^^ Podařilo se mi rozhoupat se k tomu ,abych si ji nechala střihnout ,zatím nelituji ,tak uvidíme xD 

Pomalu mi dochází ,že svůj kompaktní foťák budu muset najít ,protože fotky z mobilu jsou šílené a navíc mi nejdou normálně přetahovat do počítače >-< 
V blízké době ( až ulovím někoho ,kdo mě bude fotit xD ) bych ráda založila štítek ,kde budu shromažďovat jen své oufity a kde by konečně mohlo být vidět ,jak vypadají ,když jsou vcelku ^-^
Zatím tedy pár fotek ,které jsem fotila přes chvilkově odcizený IPhone .. 
Blah ,ti umělci .. 





Ach ,nejsem s foťákem kamarád ,občas mi dosti nahání hrůzu >-< Také se to na těch 
fotkách odráží xD












Také se mi podařilo při mém plánování zjistiti ,že tyhle dva týdny nemám jediný den volný ,ba většina z těch dnů je relativně náročná O..O A já naivka si myslela ,že si před tím srazem alespoň maličko odpočinu ,abych nešla za pandu xD No nic ..


O víkendu se vrátím o pár let zpět a to sice do doby ,kdy jsem se učila jezdit u otčímova kamaráda ^^ Jen je škoda ,že jsem bohužel nezestárla jen já a někteří moji oblíbení koníci již cvlálají po věčných pastvinách, nu což ,na druhou stranu přišla nová hříbátka ,která si do mého srdce našla podobnou cestu :3 Mezi nimi hřebeček Tim ,u kterého jsem byla odhodlaná ,že bude můj ,bohužel ,já jsem jaksi rostla dále a on ne xD Snad se alespoň svezu ^^ 
Moje oblíbená fotka ,hezkou řádku let zpět ,byla to moje první vyjížďka bez sedla ^^ A ona mne schodila xD Nejhodnější kobylka pod sluncem.. Letos bude slavit tuším 28. narozeniny a stále bezproblémů jezdí. Ti poníci totiž přežijí všechno :D

Možná ji i někdo zná ,jmenuje se Gaty ^^

Zatím se tedy mějte a užívejte pomalu se oteplující dny ! ^^
Jiskřička Shambi (^._.^)

Žádné komentáře:

Okomentovat