pondělí 15. února 2016

Lolití plán pro rok 2016 ^^

Zdravím ^^
Přináším vám rozpis mého lolitího roku 2016. Ráda si vše plánuji ,neumím dělat spontánní rozhodnutí ,jsem velmi konzervativní človíček.
Nuže...

Zima (leden,únor,březen)

Ano ,skutečně řadím do zimy i březen..
1.) Mám tu svoji černou sukni ,kterou se mi podařilo získat na začátku ledna.
2.) Moje Bodyline šaty ( které by mohly zítra přijít O.O )
3.) Bílá podkladová sukně ,kterou mám již hotovou ,ale stále přemýšlím ,že ji nějak dodělám..
4.) Růžová kawaii sukně s rozparkem ,která je tedy trochu kratší -> patří na tu podkladovou
5.) Tea Parties *-* ( na ty se těším asi nejvíce)
6.) Poté tu je pár doplňků ,různé stuhy a podkolenky ^^
 Lolitu nosím trochu méně ,průměrně dvakrát do týdne ,přeci jen zatím není nejtepleji a já nemám žádné pořádné boty >__< 

Jaro + Předléto ( duben,květen,červen )

Předlétem nazývám tu část roku ,kdy už je léto ,ale stále musím chodit do školy ..
Nemám v plánu nic zásadního šít ,outfitů budu mít dostatek a budu je různě střídat .)
Lolitu mám budu nosit poměrně často ,bývá hezké počasí a ideální teploty ^^
Na tuto část roku se těším asi nejvíce ,všechno tak hezky voní ,je déle světlo a celkově je taková pěkná *-*

Léto ( červenec,srpen)

Lolitu budu asi nosit jen zřídka ,celé léto totiž trávím u koníků a na chatě. Myslím ,že na občasné vycházky do města bude velmi užitečná ^^ 
Na léto máme v plánu pár focení s koníky ,určitě se můžete těšit na fotky ve sweet lolitě kombinované s poníkem ^^
7.) Mám v plánu ušít si pořádné bloomers *-* 

Podzim + začátek zimy ( září,říjen,listopad,prosinec) 

Opět tu nastává to nepříjemné období ,kdy bývá zima a blátivo ,lolití věci budu vytahovat asi spíše jen na sluncem prozářené dny.
8.) Přemýšlím nad cylindrem ( nelekejte se ,nechci ho k lolitě ) ,už nějakou dobu tíhnu ke kloboukům ,avšak přijde mi to jako zrada vůči tomu mému ..
9.) Kratší tmavě modrá sukně
k této sukni jsem nachytala inspiraci na jednom úchvatném outfitu jedné úchvatné lolitky.Bude kratší ,opět se bude dávat přes moji bílou spodní/podkladovou sukni. Mám v plánu ladit do té modré společně s bílou ,protože můj kabátek se k tomu vybízí ^^ 
10.) Chci šít sukni s nějakým pěkným podzimním motivem *_* mám moc ráda to barevné spadané listí :3
11.) Nějakým těm doplňkům se opět nevyhnu ,zřejmě to bude nějaký headdress..
12.) K tomuto bodu se dostávám nerada ,ale ... asi budu potřebovat zimní boty >_< 

Tento článek beru jako pohyblivý ,zřejmě sem budu postupem času přidávat různé body ,něco třeba vynechám ,uvidíme ^^
Tak přeji hezký den a někdy třeba naviděnou .)
Shambi

Žádné komentáře:

Okomentovat