pátek 12. února 2016

Blíží se to O.O

Zdravím ^^ 
Dnes je pátek .. tuším .. Ví někdo z vás ,co se blíží ?? Je to čokoládový sraz ,který se bude konat 5. Března O.O Už pátého !! To je hrozně brzy ,málo času na přípravu ,mé boty ještě ani nezačali vyrábět >_< . A navíc ,bude tam Yuki ,a Iri a Mitsu ( dobrá ,někomu z vás tyto tři jména asi nic neříkají ,ale budeme je nazývati svatá trojice mého lolitího života .. ) O.o co s tím ?? Už v neděli se musíme přihlásit .. 

Dream Lolita Outfit

Má sukně se pomalu blíží ke svému konci .. yell .. ^^. Stačí už jen najít nějaký chytrý styl řasení ,aby to nebylo tak zběsilé a padlo mi to xD Bude mít wais ties ,tentokrát na knoflík a kšandy. Má dva volánky ,kraječku a spodní sukni a je dokonalá ,už teď ji miluji.Navíc ,někdy v týdnu by měli přijít mé šaty a v Číně končí oslavy nového roku ,tudíž by se i mé botky mohly pohnouti z místa :D Ještě zbývá zařídit spoustu věcí ,ale snad to klapne a já budu moci jít .. 
Tím jsme vyčerpali téma lolitění ( je toho více ,ale mám v plánu psát další článek věnovaný jen lolitě ) a na řadě je můj každodenní život ..

Křeččata asi nebudou O.O

Tulli ,ty mi dáváš zabrat !! Ta mrcha je březí už týden a nepřibrala ani gram.. a to má první termín porodu tuším v neděli. Super ,alespoň se hezky projedu.

Zítra jedu za Ferdou a navíc mně tam rodiče odvezou ^^ Ještě nemám pevný plán ,chci zůstat na jízdárně ,ale jestli bude hezky ,tak se asi neudržím a pojedeme ven.. Obloha je teď jasná a měsíc září ,myslím ,že zítra bude zima >-<

Ofi

O Ofi jsem se zmínila málokomu. Zemřela . Stalo se to už 17.1. a nikdo se neobtěžoval mi to říci. Stravila jsem s ní celé její dětství , každý den ,byla jediná ,s kým jsem mohla trávit léto ,v té době jsem ještě ani Ferdíka neměla. Všichni jsme věděli ,že to přijde ,měla neléčitelnou nemoc ,byli dny ,kdy ani nevstala a já je celé probrečela u ní a modlila se ,aby se mnou byla další den ,týden ,měsíc .. rok .. Lituji toho ,že jsem se u ní letos nestavila ,naposledy jsme se viděly na silvestra ,kdy jsme si ani moc nepohrály ,protože jsem neměla čas. Hluboce toho lituji , dávám si to za vinu ,poznala bych ,že jí je hůře a určitě by se s tím dalo něco dělat. Zemřela v nedožitých čtyřech letech ,pohřbena je v lese pod naší skálou. Prý se tam mám stavit ,až budu mít čas.
Paradoxem je ,že pár desítek minut ,než mi to tatík oznámil jako by to byla běžná věc ,jsem přemýšlela nad tím ,jaký jí letos upeču dort k narozeninám ,tak aby jí chutnal ,ale aby jí neublížil. Těšila jsem se ,až s ní budu ,až si budu říkat ,že jsou to už čtyři roky ,že jsem udělala dobře ,když jsem se o ní starala ,věnovala jí každou chvilku ,i když mě všichni varovali ,že tu s námi dlouho nebude. Měla jsem si ten čas udělat a jet za ní , teď už nemám šanci to napravit. Doufám ,že jí je lépe a že neumírala v bolestech.

Zatím se mějte a užívejte života !!
Shambi


Žádné komentáře:

Okomentovat