sobota 30. ledna 2016

Já... Shambi ...

Zdravím ! ^^
Tohle je historicky první příspěvek a já doufám ,že když už jsi zavítal až do těchto vzdálených končin ,tak si dáš tu práci ( už jen proto ,že tě to zajisté zajímá ) a přečtěš si něco málo o mé vlastní osobnosti ^-^
Jsem dívka ,celou přezdívkou Shamballa Sparkle , více tě asi ani snad zajímat nemusí .Žiji v největším městě našeho kraje ,které skýtá zároveň nejvyšší počet obyvatel . Mám občanku ! ( což je ti stejně na nic ,jelikož dnes může občanku dostat i dvouleté dítě ;D ) . Pokud opravdu toužíš po tom ,dozvědět se můj věk ,tak ti snad jen mohu prozdradit ,že mentálně mi je deset let .. A moc ráda si pohrávám s lidmi >:D
Od začátku roku 2016 lolitím.Vlastně jsem s tím začala ještě dříve ,ale až letos se to stalo tak nějak oficiální .) Většinu lolitího oblečení si šiji sama ,nemám na to ,abych si šaty kupovala ,vlastně jsem ráda ,že mám na látku xD Můj šatník je prozatím maličký ,ale pevně doufám ,že se časem rozroste *_* Někdo říká ,že jsem bojínek ,nemám za sebou moc srazů ( celý jeden ! xd ) . Nemám úplně dobrý pocit z cizí společnosti ,stále někde hledám hrozbu .-. Lolitky jsou však natolik milé ,že se bát přestanete i kdyby jste nechtěli . Za podporu na svém prvním srazu vděčím tomu nejúžasnějšímu lordovi ,děkuji moc Iri ! .3 Ráda bych s lolitou pokračovala ,vyhrabala se ze všech těch počátečních nešvarů a nosila ji mnohem častěji :)
Jezdím na poníkovi ,který patří mé kamarádce ( a díky jí za to ,že mi s ním umožňuje téměř vše !! ) Kolem koní se pohybuji vcelku dlouho ,vlastně skoro celý můj krátký život :3 Nejezdím závodně ,neskáču metr ,neběhám rychle ani drezurně nepracuji . Ne . Jsem rekreační jezdec ,když máme chuť ,tak si něco menšího skočíme ,proběhneme se ,vyjede si ven ,vcelku nemám žádná omezení co s ním dělat ,záleží jen na mém úsudku ( věř ,že za deště a bahna nepůjdu skákat ani lítat po loukách ,povětšinou ani na koně nesednu a nechám je být ).S ponclíkem ( Ferdou ) jsem už nějaký ten pátek ,nemálo jsme spolu zažili a nemálo mi ukázal ( aneb jak mne poník naučil létat ) , naším posledním a i největším zážitkem byl Hubert , oh yell ,velcí koně nám nikdy stačit nebudou xD
Doma mám svá milovaná zvířátka,své dvě křeččí dámy a svého koucourka ^^ Brzy se tu objeví článek o všech nelidských osobnostech mého života. Jen tak okrajově ,aby jste se trošku orientovali ve jménech kocourkovi jsme nadělili jméno Nero Nestor ( chudák >*< ) ještě před naším prvním setkáním ,ale svých rozhodnutí lituji málokdy a u něj to není vyjímkou ! :D Je to totiž rebel ,to si zapamatujte ... Dále moje křeččice , Violett By Unicorn a Ton Dormi Tulli By Unicorn ( potřebuji nějaké delší jméno v rodokmenu xd ) , obě holky jsou z chovatelské stanice a mají rodokmen dlouhý jak toaletní papír ._. Na druhou stranu znám jejich předky a vím ,že netrpí na dědičné choroby .. Jen tak pro zajímavost ,ještě před holčinama jsem měla dva křečky ze zverimexu ( Adrásteiu ( Sisi ) a Piškotku ) Sisi mi zemřela po roce a půl pravděpodobně na nějaký nádor a Piškotku jsem po půl roce našla ve smrtelné křeči asi následkem selhání srdce .Obě byli zřejmými kříženkami křečka džungraského s campbellovým křečíkem ,jelikož ve zverimexu nenajdete čistokrevného křečka.Zemřeli na vrozené vady typické pro tyto křížence a proto už bych si nikdy nepořídila zvíře z takového obchodu! :)
Nemám žádné další zájmy,občas si zahraji na svoji historickou kytaru ,své harmoniky a poslouchám Beatles *_* ( nutně hledám kamaráda ,co by sdílel moji úchylku na toho nosatého prďolu ... ). Kreslím ,nebo spíše jsem kreslila ,lenost a lolita jsou tak nějak přednější xd Chodím do školy ( wau ,to nikdo nečekal ) , jsem tam spokojená ,nic zásadního se po mně nechce ,tak proč se vzrušovat .. Ráda čtu ,i když na to mi čas také ubývá ._. Pokud znáte nějakou hodně dobrou knihu ,tak mi vaši poznámku určitě zanechte v komentářích ;)
Nu ,to je tak vše,určitě se tu objeví ještě nějaký článek o mém životě ,však prozatím tuto nudnou kapitolu uzavřeme a budeme se věnovat něčemu zábavnějšímu !
Přeji pěkný den a snad i zábavné počtení u jiných článků :)
Shambi Sparkle
 

Žádné komentáře:

Okomentovat